Fa'afefea ona toe lipea alavai o le fola pe a iai se fa'afitauli

ca2f122c
1. Sogisogi

Iloiloga mafua'aga:
Atonu e le lava le maualuga o le faʻamaufaʻailoga vai o le alavai o le fola, e faigofie ona faʻamago, ma mafua ai ona lolovaia le manogi o le paipa alavai i totonu o le potu.
Fofo:
1) E leai se toe pi'o i le alavai o le fola, fa'aopoopo i ai.
2) Suia se alavai o le fola ma le ituaiga tutusa ma faʻamatalaga.ae i le taimi o le fausiaina, faʻalogo lelei e aua le faʻaumatia le vai faʻamaonia.

E le gata i lea, o se upu lapatai, I le faʻaaogaina, e tatau ona taofia le faʻamaufaʻailoga vai mai le mago, ma e manaʻomia le tui masani. Afai e te alu mo se taimi umi, e sili ona faʻamau le alavai fola ma se tapuni.

2. Ovave

Iloiloga mafua'aga:
Atonu o le vaega o le vai o le alavai o le fola e le lelei, ma e le mafai ona vave alu le otaota, pe ona o le faʻapipiʻi ma le faʻapipiʻiina o le alavai o le fola, o le palapala e pei o le lauulu ma le alava ua maua.

Fofo:
Ole maualuga ole alavai ole fola e fuafua ile tufatufaina ole alavai.O le mea lea, o le maualuga o le alavai o le fola o loʻo filifilia ma ia e sili ona lelei i totonu ole 200mm ma le 120mm, ma e tatau ona faʻafefe i tua.O le auala masani faʻaaogaina o le faʻapipiʻiina o le pogisa o le goto i le lotoifale o le fola o le faletaele fausaga ma le faletaele e fai ai ituaiga e lua o ie aluga.

3.suavai vai

Fofo:
O le fola o le fola o loʻo siomia ai le alavai e tatala, ma o le sima o loʻo siomia ai e eli i fafo 3cm le loloto, ona faʻamaufaʻailogaina ai lea o le "agaga faʻapipiʻi", 1 le itula talu ona maeʻa le suʻega vai tapuni, e mataʻituina pe o loʻo tafe pea, e pei o le le sosolo. lena toe faaleleia.

Filifili FENGCAI alavai fola
Matou te tausisia pea le atamai o le "faʻamatalaga e fuafua ai le lelei, tulaga lelei fengcai", ma matou te tuuto atu i le fatuina o oloa faletaele uma-kopa uma ma sili atu le saʻo lelei, taumafai mo le atoatoa o le lelei o oloa ma auiliiliga, fatuina o se fa'alelei, soifua maloloina, si'osi'omaga ma le ola faauo mo tagata fa'atau.

Welcome to get more information by mail: Sales2@tzdaqiu.com


Taimi meli: Oke-31-2022